vrijdag 2 mei 2014

INSPIRATIE #1


Dag bezoekers, 

Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen, had ik het in mijn hoofd gehaald om af en toe eens een inspiratiepost erop te zetten. Nou, hier is ie dan!
Ik moest natuurlijk eerst even uit zien te vogelen hoe ik het precies aan ging pakken, en toen dacht ik dat het wel een leuk idee was om telkens een andere kunstenaar te nemen. Deze keer heb ik gekozen voor David Walker. Ik zocht simpelweg op de 'artist' op Pinterest en kwam toen een aantal foto's van werk van hem tegen, en BAM het sprong zo van mijn beeldscherm.
Ik vind zelf het kleurgebruik heel erg tof, iets waar ik zelf nog wel een moeite mee heb, en daarom is hij ook een goed voorbeeld voor mij. Verdere informatie kun je vinden op www.artofdavidwalker.com.

Genoeg gepraat, hier komt zijn werk!







Wat vinden jullie van zijn werk?

Liefs, 
Chanelle

4 opmerkingen: