dinsdag 13 mei 2014

MY ART ON INSTAGRAM #1


Hallo allemaal, 

Ik ben steeds actiever aan het worden op Instagram, dus ik dacht ik gooi er eens een what's-on-my-insta-post op. Ik maak eigenlijk vooral foto's als ik weer aan een nieuw tekenproject ben begonnen(geloof mij, likes motiveren!).


Ik ben vaak met tè veel dingen tegelijk bezig. Meer dan mijn hersenen kunnen onthouden, waardoor ik soms na een half jaar in een keer weer een halve tekening tegen kom. Ik heb op de een of andere manier ook niet altijd de motivatie om aan een stuk door te gaan aan een tekening. Zo ben ik voor de zomervakantie (van 2013) begonnen aan de tekening van de twee honden, en nu heb ik nog steeds de eerste hond nog niet af.

De sierlijke pen en inkt tekening in het midden was ooit een opdracht voor school, best leuk om te doen en ik heb er leuke reacties op gekregen, dus misschien dat ik dat nog wel een keer ga doen. Als ik tijd heb. Als ik nou eindelijk een keer een andere tekening af heb.

De tekening van John Mayer rechtsboven konden jullie hier ook vinden. Hij blijft toch mijn grote trots.

Verder moet ik even snel tussendoor iets bekennen. Ik ben, naja was, enorm verslaafd aan de serie Pretty Little Liars. Leuk nieuwtje, denk je nu vast, maar ik heb in mijn hoofd gehaald om ogen tekenen te gaan oefenen. En wel die van de cast van PLL! Ik wil graag bereiken dat mensen de personen gaan herkenen door middel van de tekening van een oog.

En verder, ach ja.. Zijn er nog de tekeningen waar ik ooit een keer aan begonnen ben. Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of ik ze nog wel heb.

Liefs, 
Chanelle

4 opmerkingen:

  1. Mooi Chanelle! Ik kan echt voor geen meter tekenen, bij mij komen er altijd alleen maar letters uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo fanatiek bent met Instagram! En ook wel super terecht; wat een prachtige tekeningen zeg! Ik ga je gelijk opzoeken en volgen op Instagram :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 woord : Prachtig ! Ik zou wel willen dat ik zo kon tekenen :) Leuk dat je zo met instagram werkt, zou je zeker volgen moest ik het gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen