maandag 5 mei 2014

27 FACTS ABOUT ME



Hai (niet-)bloggers,

Ik zie de laatste tijd vaak de '50 facts about me' post voorbij komen, en dacht dat ga ik nou ook eens doen. Nu zit ik hier dus vol goeie moed op mijn schommelbankje in de tuin, te bedenken wat ik nou eigenlijk allemaal te vertellen heb. Ik ben bang dat het niet zo veel is, ik heb niet zo'n heel spannend leven, maar ik zal m'n best doen.

WISTEN JULLIE DAT:
1 - Ik het best wel warm heb hier op die schommelbank in de zon.
2 - Mijn laptop ook een beetje te heet wordt.
3 - Ik laatst mijn haar kort heb laten knippen, maar ik nog geen idee heb waarom.
4 - Ik er ook weer niet echt spijt van heb, ik ben neutraal.
5 - Ik me niet zo snel druk maak om dingen.
6 - Het beter was geweest als ik dat wel eens deed.
7 - Ik eigenwijs ben.
8 - Ik echt weer moet gaan hardlopen.
9 - Ik er wel leuk uit wil zien, maar er geen moeite voor wil doen.
10 - Ik verliefd ben op mijn nieuwe zebraschoenen.
11 - Ik een hele lieve vriend heb, waarmee ik al 4 jaar samen ben.
12 - Ik altijd eerst m'n rechterschoen aan doe.
13 - Ik toch eigenlijk best wel graag op vakantie wil deze zomer.
14 - Ik hoop dat ik weer sproeten krijg deze zomer.
15 - Ik hoop dat ik nu niet verbrand in de zon.
16 - Ik ook weer geen zin heb om zonnebrandcreme te gaan pakken.
17 - Ik een paardenliefhebster ben.
18 - Ik te vaak aan een tekening begin, die ik vervolgens niet af maak.
19 - Ik eigenlijk wel een ochtendmens ben.
20 - Ik ooit een keer naar Amerika wil.
21 - Ik daar voorlopig toch geen geld voor heb.
22 - Ik van eten houd.
23 - Ik van heel veel eten houd.
24 - Ik van heel veel en heel lekker eten houd.
25 - Ik stiekem hoop dat mijn blog een beetje bekend wordt.
26 - Ik jurkjes heel leuk en mooi vind, maar ze eigenlijk nooit draag.
27 - Ik een Pretty Little Liar verslaafde ben.

Zo, nu vind ik het wel weer genoeg geweest. Ik ben niet voor niks eigenwijs.
Tot de volgende keer maar weer!

Liefs,
Chanelle


9 opmerkingen:

  1. Hahaha leuk artikel. Je schrijft erg grappig! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag haha! Heel herkenbaar over het eten.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! :)
    ik heb laatst ook zo'n random facts artikel gedaan!

    groetjes, http;//dazzlingdots.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, hartstikke leuk geschreven! Wist je dat ik ook van eten hield? van heeeel veel eten :P?

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties! Die houden me gemotiveerd om te blijven bloggen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om te lezen haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen