maandag 2 juni 2014

EERSTE FOTOMEETING


Hi there!

Oow yes, ik heb dit weekend mijn allereerste fotomeeting gehad! Zoals sommige van jullie misschien weten, ben ik lid van het paardenforum bokt.nl, en via dat forum worden vaak van deze meetings georganiseerd. Voorheen durfde ik me nog niet in te schrijven, want ik dacht altijd dat ik nog niet goed genoeg was, maar dit keer heb ik gewoon mijn stoute schoenen aangetrokken en heb ik me ingeschreven.

En ja, het was leuk! Je moet je voorstellen dat ik de mensen die zich ook hadden ingeschreven, nooit eerder 'in het echt' gezien had, dus het is alleen al leuk om de gezichten achter de (verslaafde) bokkers te zien. We werkten met een groep fotografen en twee groepen modellen. De fotografen gingen in groepjes van twee aan de slag met 1 model, zodat je elkaar allemaal in de weg ging lopen.

En dan nu het restultaat, ik laat niet alle foto's zien, want dan wordt deze pagina oneindig lang en krijgen scroll-pijn. Tadaaaaaaaaaa:











En voordat ik het vergeet, modellen: heel erg bedankt voor het mooi zijn!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit te doen! Lijkt mij ook leuk :3
    xx

    thepineappleandme.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig. Ik heb hier nooit van gehoord, lijkt me ook wel wat voor mij! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! :) Dat eerste meisje heeft trouwens echt een knap gezichtje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie leuke reacties!
    Ik organiseer nu zelf een fotomeeting voor bokkers, maar bij genoeg interesse kan ik ook wel
    een keer een meeting organiseren voor bloggers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat stoer van je, kan me voorstellen dat het spannend is om voor het eerst naar zoiets toe te gaan. Maar het resultaat mag er zeker zijn, mooie foto's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super foto's heb je gemaakt! Ik denk dat ik maar eens een vriendin ga vragen om model te staan :p xoxo

    https://justaquotelover.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! en mooie locatie! Bokt is zoo handig voor alle meetings! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bokt is zo handig :) (alleen jammer van dat gezemel af het forum zelf... )
    Zitten mooie platen bij!! Leuk dat je ook een mannelijk model had :)

    BeantwoordenVerwijderen