zondag 15 juni 2014

SHOOT: PAARDENSHOOT



Dag allemaal,

Afgelopen vrijdag had ik afgesproken met een vriendin, en gingen we eens lekker een middagje tutten bij de paarden en foto's maken. Ik had van te voren al beloofd dat ik wat foto's zou maken van paardlief, dus hop paard in de knotten (sorry, zijn niet zo goed gelukt), en gaan met die banaan.
Het was voor mij weer even een goeie oefening om met beweging aan de slag te gaan.

Hierbij het resultaat, laat jullie zoetsappige of knetterharde mening maar horen:








En oowja, dierenbezitters, stel dat jullie een dier hebben waar je kekke plaatjes van wilt, en je durft het aan met mij als fotograaf, stuur even een mailtje voor meer info! Wie weet kom ik dan binnenkort bij je langs om foto's te maken.


Liefs,
Chanelle

9 opmerkingen:

  1. Wauw echt gave foto's heb je gemaakt! Pff, doe het je niet na. Bij mij rennen ze altijd net als ik wil klikken de verkeerde kant op :p Doen ze gewoon expres denk ik... xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hele mooie foto's! Je hebt echt talent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie leuke reacties! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes hoor! bewegende paarden is altijd lastig om te fotograferen (of dat vind ik haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Je ziet op foto's waar het paard alleen op staat wel dat het wat bewolkt was. Misschien valt dat nog na te bewerken? Ik ben benieuwd naar je volgende shoot, want je weet absoluut de juiste momenten te kiezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een super mooi blog! Ik hoop dat je blog een beetje succes krijgt wat je hebt mooie en leuke dingen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi foto's Chanelle! En een mooi paard, knap hoe je die beweging hebt weten vast te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een superlieve reacties! Heel erg bedankt allemaal!
    En bedankt voor de tip Ineke, ik ga er eens even naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen