woensdag 11 juni 2014

PHOTOSHOOT BUCKET LIST


De foto hierboven laat maar weer zien waarom het maar beter is dat ik zelf de foto's maak, in plaats van dat iemand foto's van mij maakt.

Ik zat een beetje in een fotografiedipje, maar nadat ik bij de fotomeeting ben geweest (zie hier de resultaten), heb ik er weer helemaal zin in. Er schieten mij de laatste tijd in een keer allemaal ideeen binnen en het leek me leuk om ze even op een rijtje te zitten om ze aan jullie te laten zien.

Watershoot

Heeeeeel misschien kan ik deze wens binnenkort waarmaken, want ik organiseer dit keer zelf een fotomeeting op bokt (Hey, knappe boktmensen of fotografen, meld je hier). Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het aan ga pakken, want ik zie het al weer voor me dat ik m'n camera aan wasbeurt geef.

Couple shoot
Wat is er nou schattiger als een klef verliefd stelletje voor je lens? Nee zonder grappen, waarschijnlijk ben ik gewoon jaloers dat ik niet veel leuke foto's heb samen met mijn vriend. Ik vind het vooral leuk om eens te gaan experimenteren met het bepaalde sfeertje dat je wilt hebben op de foto's.

HEAVY MAKE-UP SHOOT
Oke, een beetje standaard misschien, maar wel heel tof vind ik zelf. Ik heb boven op zolder een mini fotostudio staan met achtergrond en lampen, en het wordt tijd dat ik daar wat meer gebruik van ga maken. Zo'n make up shoot lijkt me daar heel geschikt voor, plus ik vind het stiekem ook wel leuk om mensen te schminken.

Dansshoot
Ik bewonder mensen die goed kunnen dansen. Zelf kom ik net uit de voeten in een discotheek waar je zo dicht tegen elkaar staat, dat toch niemand je ziet dansen. Het lijkt me gaaf om verschillende bewegingen op de foto te zetten op mooie locaties.

Powdershoot
En last but not least, een shoot waarmee je het model bekogelt met poeder. Ik heb vorig jaar een keer meegedaan aan een colorrun en ik vond het erg tof om te zien hoe die gekleurde poeder zich verspreidt. Ik moet er alleen nog even achter zien te kopen waar ik die gekleurde poeder kan kopen (of zelf kan maken?), plus ik moet nog een geschikte locatie zien te vinden. Ik denk dat mijn moeder not amused is als ik een colorbomb in huis maak, daar gaan haar gewitte muurtjes.

Wat voor een shoot zouden jullie nog wel een keer willen doen?

Liefs,
Chanelle

6 opmerkingen:

  1. Als ik terug ben ben ik graag weer je model Chaan! :)
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die watershoot ziet er zo onwijs tof uit, en dat kleurenpoederding ook trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die shoots zijn echt gaaf! Moet ook weer eens gaan fotograferen ben bijna door mijn voorraad heen :p Xoxo
    https://justaquotelover.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bucketlist! een aantal ervan wil ik ook wel doen! Vooral de watershoot lijkt me heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die couples shoot zou ik juist heel leuk vinden:D lijkt me echt super aangezien ik ook niet veel leuke plaatjes met mijn vriend heb

    BeantwoordenVerwijderen