zaterdag 26 april 2014

CHANELLE WHO?



Dag creatieve, bloggende, nieuwsgierige of internetverslaafde mensen. Ik denk er al een tijdje over na om een blog te beginnen over mijn (geweldige/geweldig mislukte) creatieve uitspattingen, et voila, hier is ie dan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al eerdere pogingen heb gedaan, maar toen kwam ik bij gebrek aan motivatie (en mijn gebrekkige Engels) niet verder dan vier posts. Daarom ga ik nu maar eens aan de slag in mijn geliefde moedertaaltje. Driemaal is scheepsrecht, zeggen we maar.

Laat ik mezelf eens even voorstellen. Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hadden hebben mijn ouders me de naam Chanelle gegeven, en als je me al gegoogled hebt (wie doet dat nou niet tegenwoordig? Of ben ik zo nieuwsgierig?), was je er misschien zelfs al achter gekomen dat mijn moeder me 23 November 1994 op de wereld heeft gezet en ik de opleiding Grafisch Vormgeven op het Grafisch Lyceum in Utrecht volg.
Buiten al het creatieve gebeuren ben ik groot liefhebber van de paardensport en heb ik mezelf verplicht om hardlopen leuk te vinden (en het zo nu en dan ook uit te voeren). Niet dat ik het een straf vind om te doen, hoor.

Ik vind de intro nu wel lang genoeg geworden en ga maar eens op zoek naar werk wat ik wil laten zien.

Adios, houdoe en tot de volgende keer maar weer!

Liefs,
Chanelle

3 opmerkingen: