zondag 27 april 2014

BERLIJN IN HDR


Twee weken gelden ben ik met een kudde studenten van mijn school een paar dagen naar Berlijn geweest. Het werd tijd dat mijn trouwe vriend weer eens uit zijn lelijke, maar praktische, tasje werd gehaald, dus camera mee en klikken maar.

En tja, nu heb ik foto's die ik gemaakt heb in Berlijn. Heel leuk. Ik was een beetje aan het prutsen in Photoshop en bedacht me ineens dat er ook ergens een HDR optie in dat programma zit. Hierbij dus mijn HDR probeersels. Laat gerust weten wat je er van vind, ik kan wel tegen een stootje.







Liefs, 
Chanelle

4 opmerkingen:

  1. Oh berlijn is zo leuk! Ik hou van Berlijn, ik ben er nu een keer geweest en kan niet wachten om weer terug te gaan.
    Leuke foto's! Wat vond je verder van Berlijn? :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het heel tof daar! Er hing een leuke sfeer, gave street art en lekker goedkoop eten.
      Wat wil je nog meer ;-).

      Verwijderen
  2. Ik vind het heel tof, je foto's! Ziet eruit als een leuk tripje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die foto's er gaaf uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen