vrijdag 8 augustus 2014

NEW SITE

Hi bloggers!

De laatste tijd was het een beetje stil kwa posts, maar achter de schermen ben ik aardig druk bezig geweest. Zo kan ik jullie melden, dat ik *tromgeroffelllllll* EEN EIGEN DOMEIN HEB!!

Yes, yeah, joepie, ik heb eindelijk de stap genomen en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Bye Blogger en hello Wordpress! Eindelijk uren prutsen met codes, vloeken omdat het niet wilt lukken, om vervolgens heel blij te zijn met wat je hebt neergezet, en zo het proces weer opnieuw te beginnen met een ander ding dat je wilt veranderen.

Nee zonder dollen, ik ben er echt heel erg blij mee, en ik hoop dat het me op de een of andere manier ook blijft motiveren om te gaan schrijven.

En dan nu het belangrijkste, jullie kunnen me vinden op:

www.chanelart.nl

See you there!


1 opmerking: