zondag 20 juli 2014

SURPRISE DOGGIES


Yes, vakantieeeeeee!
Eindelijk even m'n hoofd ontscholen (plus fulltime werken), en verder met de projecten waar ik ooit in mijn verre verleden een keer aan ben begonnen. Zo ben ik vorig jaar voor de zomervakantie begonnen aan een tekening van twee honden, maar het kwam er gewoon telkens niet van om er mee aan de slag te gaan.

Nu heb ik de afgelopen paar weken mezelf een paar keer een schop onder m'n kont gegeven (niet letterlijk, dat zou er heel raar uit zien denk ik), en heb ik hem eindelijk afgemaakt. Een van de honden
op de tekening is vlak voordat ik aan de tekening begon ingeslapen, en ik wilde hem maken als verrassing voor de eigenaar. Gisteren heb ik de tekening ingelijst en wel overhandigd en ze was er heel
erg blij mee!


Hoe vinden jullie hem geworden?

Liefs,
Chanelle

P.S Hebben jullie m'n Facebook pagina al gezien en stiekem geliked?

8 opmerkingen:

  1. Echt onwijs mooi gemaakt, wow! Je mag trots zijn op je tekenkunsten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat kan jij ontzettend goed tekenen, prachtige tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super gaaf, ik snap dat de eigenaar er heel blij mee is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat ontzettend mooi!
    Zo realistisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reacties! Die houden me lekker gemotiveerd :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gelukt!!
    Erg mooi en beslist een gave als je zo kunt tekenen.
    Wat ik ook erg leuk vind is het volgen van zo'n proces. Hoe kom je tot het eindresultaat!
    Goed gelukt en kan mij heel goed voorstellen dat de eigenaar hier erg blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen