donderdag 3 juli 2014

FACEBOOK OFFICIAL


Ja mensen, ook ik moest er aan gaan geloven.
Ik heb erg veel leuke reacties op mijn blog gekregen, en stiekem kriebelde het al een tijdje om een Facebook pagina aan te maken, maar ik vond het nog iets te "officieel" en definitief.
Noem me maar een schijtluis. Maarja, jullie konden heel leuk volgen wat ik allemaal had gemaakt,
maar die arme mensen die geen blogger account hebben konden niet reageren.
En laat ik reacties nou net heel erg leuk vinden.

Daarnaast wil ik vanaf nu officieel in opdracht gaan werken. Ik heb hier en daar al wel eens wat opdrachtjes gehad van kennissen, maar verder niet echt. Ik wist ook niet zo goed of ik wel geld kon vragen voor wat ik maakte. Maar weet je, ik ga het gewoon doen! De laatste paar jaren ben ik aardig vooruit gegaan, en ik durf het nu aan om opdrachten aan te nemen en er geld voor te vragen.

Ik zou zeggen, kom maar op met die opdrachten!

En oowja, het zou leuk zijn als je me even liked, is goed voor m'n gemoedstoestand en zelfvertrouwen. En wie weet voor m'n portemonnee ;-).

Mijn Facebookpagina kun je hier vinden.

Liefs,
Chanelle

2 opmerkingen: